2014. október 17., péntek

Marie Claire-sütizés

Szerdán sor került a Marie Claire-pályázat egyik fontos eseményére: a Dunapark Kávézóban találkoztunk a zsűritagokkal, a szervezőkkel és a többi győztessel egy kávé, egy finom süti és egy kellemes beszélgetés erejéig. A két együtt töltött óra alatt mindenki elmesélte, hogy miről szól a projektje, és igaz, hogy már olvastam és hallottam is róluk, de így is voltak újdonságok és érdekességek. Mindenki beszámolt arról, hogy a cikk megjelenése óta mi történt vele, és valamennyiünk beszámolójában volt valami olyan (vagy több olyan), amit a pályázat miatt kezdett el csinálni. Sokan jelentkeztek, hogy segítsenek, és volt olyan, aki egymaga kifizette egy csoport számára a pilatesórát, mert megtehette, a többiek viszont nem. Nagyon jó érzés volt ilyeneket hallani, és azt, hogy a többieknek mennyit jelent az, amivel foglalkoznak. Sokfélék vagyunk és különböző területeken dolgozunk, de volt valami közös a pályázatainkban: a lelkesedés és a törődés. A beszélgetés feltöltött, új ötleteket adott, egy szó mint száz, inspiráló volt!! Köszönet (újra) mindenkinek, aki ott volt!

Úgy vettem észre, hogy a többiek már hosszú évek (vagy évtizedek) óta foglalkoznak azzal, amit csinálnak. Kicsit kezdetlegesnek érzem az én projektemet, viszont  azt látom, hogy van jövője. Talán lehet belőle később valami nagyobb is. Remélem. Nagyon igyekszem a tananyaggal, már öt lecke elkészült, úgyhogy a maradék hármat már gyorsan be fogom fejezni. Utána pedig jöhet a kurzus! Most az is elkezdett körvonalazódni, hogy hol lesznek az órák, ha biztos lesz, majd arról is be fogok számolni.

Közben pedig a nagy izgalom és a változékony idő miatt egy kicsit megbetegedtem, úgyhogy most egy forró tea társaságában írom ezt a bejegyzést, de talán ez a kép engem is (és titeket is) feltölt egy kis energiával. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése