2015. október 4., vasárnap

Már október van! - Elődások

Gyorsan elröppent a szeptember, felgyorsultak az események. Ahogy az idei tervekben említettem, ebben a szemeszterben két szakmai programra, konferenciára pályáztam. Lehet, hogy lesz még más is, de ez a kettő biztos, és hamarosan kezdődik az első!

Október 8-án és 9-én rendezi meg az ELTE a Félúton konferenciát, amelynek fő célja a doktoranduszok bemutatkozása, témájuk prezentálása. Mivel lassan én is félúton leszek, október 8-án 10 órakor előadást tartok a témámról. A témám a pragmatikai kompetencia fejlesztése a tantermi kommunikáció segítségével. Szeptemberben készítettem új hangfelvételeket kezdő szintű magyar mint idegen nyelvi órákról, és ezeket fogom összehasonlítani a korábbiakkal. Biztosan lesz tehát újdonság a tavalyi konferencia óta. Nagyon kevés időm van, de most minden szabadidőmet erre fordítottam, és kész vagyok a ppt-mmel, már csak a szóbeli részén kell dolgozni. És még van pár napom. :)

Íme a program:

A másik dolog decemberben és januárban lesz, négy előadást fogok tartani a Pesti Bölcsész Akadémián. Ennek a programsorozatnak az a célja, hogy tudományos kutatásokat, eredményeket, érdekességeket ismerjenek meg laikusok, bennfentesek, középiskolások, vagyis mindenki számára elérhetőek legyenek ezek az információk. Ezért a nyelvezet, az előadásmód is más lesz, mint a konferencián, biztos nem lesz könnyű. A második részt interakívra tervezem, úgyhogy akit érdekel a pragmatika, a beszéd mint cselekvés, a magyartanítás külföldieknek, a mid-es tananyagok, a pragmatikai kompetencia fejlesztése, annak ott a helye!

További infók:

Szeretettel várok mindenkit mindkét eseményre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése