2012. szeptember 28., péntek

:))

Szuper dolog történt velem! Annyira izgalmas, most már egy hete folyamatosan ez foglalkoztat...addig nem is akartam leírni, amíg nem teljesen biztos...de most már biztos...:)
Szóóóóval kaptam az ELTE-n egy erasmusos külföldi csoportot, akiket magyarra fogok tanítani!!! :)
Ők ugyebár - a legtöbbjük - egy szemeszter töltenek el Magyarországon, és persze full kezdők. Ez lesz az első alkalom, hogy teljesen kezdőket tanítok teljesen egyedül! (ráadásul fizetést is kapok érte) :) Keddenként lesz az óra, 90 perces, hetente egyszer. Egyébként jó sok erasmusos diák van, 160 ember fog magyarórákra járni, nagyon zsúfolt az órarend. :)
Nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy engem is megkértek erre a feladatra. Hiszen még nem diplomáztam le...és a Nyári Egyetemen résztvevők közül csak ketten kaptunk lehetőséget! Természetesen sajnálom a többieket, de annak nagyon örülök, hogy ilyen megbecsült vagyok. :))
Majd írok a tapasztalataimról, egyelőre próbálok készülni, elsőként úgy, hogy megveszem ezt a könyvet: 


Ez a könyv azért lesz nagyon hasznos számomra, mert benne vannak angolul azok a fontos nyelvészeti kifejezések, amelyekre szükségem lesz. Az angolt még sokat kell gyakorolnom, hogy úgy menjen, ahogy szeretném...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése