2014. december 17., szerda

Végek és kezdetek

Már csak néhány nap van hátra az év végi hajtásból. Mint azt mindenki tudja, a tanárok sokkal jobban várják a karácsonyi szünetet, mint a diákok. :) Ma zárótesztet írattam, szóbeli vizsgáztattam. Olyan aranyos, amikor felnőtt emberek stresszelnek a szóbeli vizsga előtt, meg azzal jönnek be, hogy "Today is the big day!" ... dehogy, csak egy kis tesztecskét írunk, utána öt percet beszélgetünk, nem olyan nagy cucc. Hétfőn lesz az utolsó nap, és utána pihenés. Jót fog tenni, a diákoknak is és nekem is. :)

Hamarosan vége a 2014-es évnek, de 2015 új izgalmakkal vár. Elkezdem a projektemet! A tananyag elkészült, már csak a javítgatások vannak hátra, amit a szünetben megpróbálok teljesíteni. Meghirdettem az eseményt is, amelyet itt találtok:
Akinek vannak menekült nő ismerősei, akik egy kicsit (mondjuk A2-es szinten) már beszélnek magyarul, legyen kedves, hirdesse a programot! Már szóltam mindenkinek, aki szóba jöhet, abban bízom, hogy a tanítványaim szólnak a barátaiknak, és így még jobban terjed majd a hír. :)

Nagyon várom a kurzust, mert...
1. ...szuper lesz egy "saját" teremben, "saját" kurzust irányítani
2. ...alig várom, hogy kipróbáljam a tananyagot
3. ...találkozhatok egy-két régebbi tanítványommal (akik remélem, hogy eljönnek)
4. ...olyan témákról beszélgethetünk, amelyek engem is nagyon érdekelnek (főleg interkulturális szempontból)
5. ...örülök, hogy megvalósul az, amit elterveztem.
+1... kell ezt magyarázni??? :)

A teremkeresés nem volt egyébként egyszerű, de végül találtam egyet, amit holnap nézek meg. Remélem, minden rendben lesz, és a gyereksarkot is el tudom helyezni. Délelőtti időpontot adtam meg, mert szerintem az a nőknek is jó és nekem is, de ha például egy gyerek nem megy valami miatt óvodába vagy iskolába, akkor el tud jönni ide, és rajzolhat, feladatot oldhat meg, játszhat. Egyébként ha ez tényleg működni fog, akkor az is jó lenne, ha jönne valaki segíteni nekem, és figyel a gyerekekre, amíg tart az óra. De ez még csak terv, először jöjjön össze a csoport, haladjunk csak szépen, sorban. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése